Komunikaty dla mieszkańców
20 sierpnia 2018
Zarządzenie nr 1200/2018 Prezydenta m.st. Warszawy
ZARZĄDZENIE Nr 1200/2018
§ 1. 1. Określa się tryb przyznawania dotacji na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację zadań publicznych ze środków z budżetu m.st. Warszawy w biurach Urzędu m.st. Warszawy i wydziałach dla dzielnic m.st. Warszawy w załączniku nr 1 do zarządzenia. § 2. Do ofert realizacji zadań publicznych złożonych przed dniem wejścia w życie zarządzenia stosuje się przepisy dotychczasowe. § 3. Zobowiązuje się dyrektorów biur Urzędu m.st. Warszawy i burmistrzów dzielnic m.st. Warszawy do wdrożenia i stosowania trybu postępowania, o którym mowa w § 1, zgodnie z zakresem działania komórki. § 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Prezydenta m.st. Warszawy ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, dyrektorom biur Urzędu m.st. Warszawy oraz burmistrzom dzielnic m.st. Warszawy. § 5. Traci moc zarządzenie nr 30/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 12 stycznia 2017 r. w sprawie procedury małograntowej. § 6. 1. Zarządzenie podlega ogłoszeniu poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy oraz podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Stołecznego Warszawy, na stronie internetowej www.ngo.um.warszawa.pl i na stronach internetowych dzielnic m.st. Warszawy. 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. z up. PREZYDENTA M.ST. WARSZAWY |